Profiel

ineke verheij opgeruimd personal organizerWelkom bij Bureau Opgeru!md. Ik ben Ineke Verheij, personal organizer en opruimcoach. Ik heb altijd in bedrijven gewerkt, en met name in bedrijven waar veel reuring was, zoals transportbedrijven, fabrieken, data-entrybedrijf, handelsbedrijf e.d. Bij mijn laatste werkgever was ik personeelsfunctionaris/ loonadministrateur. Een functie die ik met hart en ziel bekleedde. Helaas is dat bedrijf failliet gegaan en ben ik werkloos geraakt. Ik heb toen een opleiding voor gastouder gedaan en ben een aantal jaren gastouder geweest. Ik merkte toen vaak, dat gezinnen er erg veel moeite mee hebben om het huishouden, werk en kinderen te combineren. Dat heeft me doen besluiten om me meer te gaan richten op het persoonlijk ondersteunen van gezinnen. Als Personal Organizer help ik mensen met het aanbrengen van orde en structuur in huis. Het geeft zoveel rust, als je niet achter de feiten aan hoeft te lopen.

Ook mensen, die door een burn-out,  mantelzorg, ziekte van kind/partner/ouder, achterstand in het huishouden hebben, help ik weer op de rit.

Maak van je huis een thuis

Bij senioren heb ik gemerkt, dat ze vaak heel lang in een huis wonen, en daar nog spullen liggen uit lang vervlogen tijden. Maar opeens komt het moment, dat ze moeten verhuizen naar een kleinere woning, of naar een zorggerelateerde woning. Maar hoe doe je dat, niet iedereen heeft kinderen die klaar staan om te helpen. Ik help hen met het uitzoeken van die spullen die ze mee willen nemen en de spullen die ze zullen moeten loslaten. Ook begeleid ik bij de verhuizing.

Daarnaast zijn er m.n. senioren, die hun partner verloren hebben. Zij weten zich geen raad met de spullen van hun dierbare en hoe ze alles weer op de rit moeten krijgen. Ook hier help ik hen om weer een structuur op te bouwen.